Ja som si učiteľské povolanie nevybrala, ono si vybralo mňa. Dlho som si neuvedomovala, že logické veci sú pre mňa priamočiare a nerobí mi problém niekomu vysvetliť veci jednoducho, po lopate a bez zbytočných – pre neho mätúcich – odborností.
Matematička vo mne ma vedie k prehľadnosti a jednoduchosti, či k posunu vpred vnímajúc pripravenosť triedy na tento krok. Informatička vo mne siaha po moderných a efektívnych nástrojoch bez strachu a s pocitom výzvy. Angličtinárska časť môjho JA mi otvára obzory z každej možnej perspektívy… Všetko to zmiešam a pridám zvedavé a kreatívne JA. Som sebakritická, hodnotím svoju prácu a prístup. Učím pomocou projektov, osobných zážitkov, interaktívne, online, veselo, pomocou hier, provokujúc zvedavosť detí a diskusiou a seba hodnotením to všetko završujeme.