V minulosti pracovala na riadiacich pozíciách v školstve, pôsobila tiež ako vedúca expertného tímu pre činnosť výchovných poradcov či lektorka. Jej cieľom je zmeniť pohľad na štátnu školskú inšpekciu. Ambíciou je, aby sa na ňu nepozeralo len ako na kontrolný orgán, ale aj poradenský.
Skúsenosti z praxe načerpala najmä počas ôsmych rokov vedenia slovenskej pobočky neziskovej organizácie Človek v tísni, ktorá sa zameriavala na začleňovanie sociálne vylúčených rómskych lokalít prioritne v oblasti vzdelávania, zamestnanosti a bývania. Je spoluautorkou viacerých publikácií, analýz a výskumov najmä v oblasti inkluzívneho vzdelávania.
Vo vedecko-výskumnej a publikačnej činnosti sa venuje profesiografickému skúmaniu učiteľskej profesie, psychodidaktickým súvislostiam vysokoškolskej profesijnej a praktickej prípravy budúcich učiteľov pre sekundárny stupeň vzdelávania a ich ďalšiemu profesijnému rozvoju. V pedagogickej činnosti sa sústredí na oblasť pedagogickej komunikácie, všeobecnej didaktiky, školskej pedagogiky, manažmentu a legislatívy, vzťahovej a sexuálnej výchovy.
Je držiteľkou certifikátu „Moderná učiteľka“ od spoločnosti Microsoft Slovensko (2005).
Vedie mimovládnu neziskovú organizáciu Spoločnosť pre plánované rodičovstvo, ktorej poslaním je podporovať zodpovedné a kultivované vzťahy, sexuálne správanie mužov a žien a obhajovať základné ľudské práva v oblasti sexuálneho a reprodukčného zdravia. V tejto oblasti pripravuje a realizuje aj workshopy pre rôzne cieľové skupiny.
Svoje skúsenosti ďalej odovzdáva už tretí rok ako lektorka na odbornej spôsobilosti mestských policajtov Hlavného mesta Bratislava.
Venuje sa vzdelávaniu v oblasti arboristiky ako členka správnej rady ISA Slovensko a v súčasnosti pôsobí vo Fonde na podporu vzdelávania.
Pracoval ako analytik a riaditeľ Inštitútu vzdelávacej politiky na Ministerstve školstva, vedy, výskumu a športu SR. Predtým pôsobil ako odobrný asistent a vedecko-výskumný pracovník na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave, analytik Inštitútu pre ekonomické a sociálne reformy INEKO a ako odborník v Štátnom inštitúte odobrného vzdelávania. Je autorom viacerých štúdií a analýz týkajúcich sa predovšetkým problematiky obsahu vzdelávania, odmeňovania a hodnotenia učiteľov.
V pedagogickej činnosti sa sústredí na oblasť pedagogickej diagnostiky a alternatívnych koncepcií vo vzdelávaní. Tiež vedie Tréning komunikačných zručností pre učiteľov a Tréning zážitkovej pedagogiky. Ako expert spolupracuje s Národným ústavom certifikovaných meraní vo vzdelávaní, Nadáciou Pontis, Nadáciou ZSE a SKAV Slovensko. Ako lektor spolupracuje s n.o. Indícia, Komenského inštitútom n.o. Živica, IUVENTA – Slovenský inštitút pre mládež a Výskumným ústavom detskej psychológie a patopsychológie.
Cieľaveodmo pracujem s triednou klímou prostredníctvom metodiky rozvoja životných zručností. Verím, že spolupráca, empatia, ľudskosť a flexibilita by mali byť vyučovacie predmety na dennom rozvrhu škôl. Vyučovanie na prvom stupni obohacujem o technológie a metodiku STEAM.
V súčasnosti pôsobí ako zriaďovateľka, riaditeľka a učiteľka na Súkromnej základnej škole v Senci. Jej cieľom je vytvoriť v škole pre deti, učiteľov, ale aj rodičov bezpečné a inšpiratívne prostredie, podporuje zavádzanie inovatívnych metód učenia (sa) a nebojí sa experimentovať a skúšať nové postupy v riadení školy aj vo vyučovacom procese.
Po absolvovaní vzdelávaní v Nemecku ako učiteľka/lektorka pre vzdelávanie učiteľov pôsobí v súčasnosti v spolupráci s Goetheho inštitútom ako tútorka pre medzinárodné metodické kurzy pre učiteľov na Slovensku a aj v rámci strednej a východnej Európy. Ako polukoordinátorka zodpovedá za implementáciu projektu „Digitálna detská univerzita“ na Slovensku. Vedie webináre a workshopy pre učiteľov cudzích jazykov. Je tiež členkou skúšobnej komisie certifikovanou pod Goethe Institut v Mníchove.
Venuje sa aj tvorbe vzdelávacích nástrojov a kompetenčných rámcov pre predprimárny a primárny stupeň vzdelávania.
Aktuálne je riaditeľkou neziskovej organizácie FinQ Centrum, ktorého poslaním je výrazne prispieť ku skvalitneniu finančného vzdelávania a kompetencií v oblasti finančnej kultúry na základných a stredných školách.
Sú jej blízke princípy montessori pedagogiky a rešpektujúca komunikácia. Zaujíma sa o rozvíjanie sociálnych zručností a emocionálnej inteligencie detí. Vo svojej triede sa usiluje prispievať k napĺňaniu jednej z mnohých úctyhodných myšlienok Marie Montessori: „Najväčšie dary, ktoré môžeme svojim deťom dať, sú korene zodpovednosti a krídla nezávislosti.“