Teší ma, keď žiaci odchádzajú z hodiny s úsmevom, teší ma, keď nastane ,,aha!“ moment a oni začnú o veciach ináč premýšľať. Teší ma, keď sa mi žiaci otvoria, teší ma spätná väzba od ich rodičov, tešia ma dobré ohlasy od mojich kolegov na nápady, ktoré šírim.
Učím dve kvalitatívne odlišné skupiny žiakov – v jednej má väčšina žiakov rôzne poruchy učenia. Tým, že sa im vyučovanie strieda s praxou, je ťažké udržať kontinuitu ich učenia. Pri nich som využívam množstvo hier, vizuálnych podnetov, opakovane sa vraciame k tomu istému učivu rôznymi interaktívnymi spôsobmi, snažím sa pre ne vytvoriť bezpečné prostredie a dať im možnosť dosiahnuť úspech. Druhou skupinou sú žiaci bilingválnej obch. akadémie, kde ich vediem k spolupráci, vzájomnej pomoci a pochopeniu, že všetko, čo sa učíme, má praktické využitie.